Wim van der Kooy

Sinds september 2017 werk ik bij Klant Contact Services. Na meer dan 15 jaar als operationeel manager in de klantcontactcenterbranche. In mijn huidige rol ben ik operationeel, financieel en commercieel verantwoordelijk voor het resultaat van de teams.

Klant Contact Services

Topper

Ik ben ambitieus in alles wat ik doe. Of ik doe het helemaal, of ik doe het niet. Ik heb 100% focus. Dit betekent dat ik hoge doelen stel. Om deze te behalen stimuleer ik anderen het uiterste uit zichzelf te halen. Ik ben niet snel tevreden en ‘nee’ is nooit een antwoord. Ik vraag altijd: ‘hoe kom je er wel en wat heb je nodig?’.

 

"Ik heb al veel organisaties in klantcontact gezien. Klant Contact Services is bijzonder vanwege de medewerkersgerichtheid. We zijn anders dan andere organisaties en dit spreekt me aan. Vooral het balanceren tussen het medewerkersbelang en de te leveren prestaties."

Wielrennen

De Mont Ventoux beklimmen of 100 kilometer door het Hollandse landschap. Het kan mij niet intensief genoeg! Wielrennen vind ik geweldig. Je komt jezelf bij een duursport namelijk altijd tegen. Dit gevecht met jezelf en toch doorgaan vind ik heerlijk. De pijn en de overweldigende voldoening als je de top bereikt. Dit is goud waard.
 

Plezier

Op de racefiets ga ik voor dat eindpunt en bijt ik door tot ik het haal. In mijn werk geeft samenwerken me juist energie. Ik vind het geweldig om anderen te zien groeien. Vooral als ze boven zichzelf uitstijgen om gewenste resultaten te behalen. Daar krijg ik de grootste kick van.

 

Wim van der Kooy

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Canan Tepeyurt
Canan Tepeyurt
Klant Contact Specialist

Twee dingen zijn voor mij h...

Lees het verhaal van Canan
Terug naar overzicht