Rutger Spek

In september 2017 ben ik bij Klant Contact Services gestart als Directeur. Hiervoor heb ik ruim 10 jaar bij Achmea gewerkt in diverse rollen bij FBTO, Zilveren Kruis, Eurocross Assistance en Centraal Beheer. In mijn huidige functie ben ik eindverantwoordelijk voor Klant Contact Services en richt ik mij primair op de operatie waaronder ook de afdelingen Kwaliteit, Opleidingen en WFM aan.

Klant Contact Services

Waarmaken

Ik hou van iets beter maken dan het was, daar haal ik energie uit. Ik test nieuwe dingen uit en zoek grenzen op. Zo probeer ik het verschil te maken in de operatie. Telkens vanuit een duidelijke visie waar we heen moeten. Ook zie ik altijd oplossingen, ‘kan niet’ bestaat niet. Wanneer we samen onze doelen bereiken ben ik een gelukkig man.

 

"Als anderen blij zijn met wat we hebben neergezet, dan pas ben ik tevreden. Ik vind het vooral geweldig als we iets nóg mooier hebben kunnen maken dan dat ik vooraf had bedacht."

Klussen

Een nieuw dakterras, een houten trap, een verlaagd plafond. Iets concreets met mijn handen maken. Het beeld in mijn hoofd tot uitvoering brengen. Stap voor stap zien hoe iets tot leven komt. Ik kan dan echt genieten van het resultaat en hoe dit tot stand is gekomen.
 

Dynamisch

Of ik nu klus of werk, het proces van bouwen is dynamisch. Niet altijd weten wat je tegenkomt en dit samen oplossen door elkaar uit te dagen geeft mij energie. Kijken welke elementen er nodig zijn, een plan bedenken en dan vooral doen.

 

Rutger Spek

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Ilse Nagtegaal
Ilse Nagtegaal
Klant Contact Specialist

Bij Klant Contact Services ...

Lees het verhaal van Ilse
Terug naar overzicht