Richtje Ubels

In februari 2008 ben ik als Klant Contact Specialist begonnen bij Klant Contact Services. Tussendoor heb ik drie jaar op de afdeling Kwaliteit gewerkt en sinds 2014 werk ik als Projectmanager.

Klant Contact Services

Mensen en doelen samenbrengen

Het doel van mijn werk is om zowel interne als externe projecten goed te laten verlopen. Hierbij is het van belang dat het juiste resultaat geleverd wordt binnen de afgesproken tijdslijnen en budget. Dit doe ik door vooraf een duidelijk beeld te vormen van wat het gewenste doel is en daar de juiste mensen bij te betrekken.

"Het samenbrengen van verschillende disciplines en belangen tot een krachtig resultaat, dat is wat mijn werk leuk en uitdagend maakt. Mijn uiteindelijke doel is dat de klant en de opdrachtgever tevreden zijn. Pas als zij dit zijn, ben ik dat ook!"

Keukenschort of rijlaarzen

In mijn vrije tijd kan je me vaak in de keuken vinden. Ik maak graag taarten, koekjes en desserts. Een andere grote passie van mij is paardrijden. Paarden zijn gevoelige dieren, ze voelen precies aan hoe je in je vel zit. Ze reflecteren je eigen gedrag; als je onrustig bent, wordt het paard dit ook.


Oprecht

Met paardrijden heb ik geleerd dat ik het paard het beste kan sturen met oprecht gedrag; zonder bijbedoelingen communiceren. Deze kennis pas ik ook toe in mijn werk. Om een project met een goed gevolg af te ronden is het belangrijk dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Dit lukt alleen met een oprecht en eerlijk verhaal.

Richtje  Ubels

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Marloes  Wielaard
Marloes Wielaard
Account Manager

De dynamiek van Klant Conta...

Lees het verhaal van Marloes
Terug naar overzicht