Marloes Wielaard

Sinds 2006 werk ik bij Klant Contact Services. Ik heb twee rollen binnen de organisatie, enerzijds ben ik verantwoordelijk voor accountmanagement, anderzijds voor communicatie.

Klant Contact Services

Bezige bij

Ik ben van nature een bezige bij, wat mijn twee rollen in de organisatie ten goede komt. Zo voer ik gesprekken met potentiële opdrachtgevers over nieuwe projecten of organiseer ik de jaarlijks terugkerende kerstmarkt. Juist deze diversiteit spreekt mij aan.

"De dynamiek van Klant Contact Services past bij mij. Trots ben ik dan ook om te zien dat we van een klein bedrijf naar een grote professionele organisatie zijn gegroeid."

In het water

Naast het feit dat ik graag op mijn snowboard sta, lig ik in mijn vrije tijd wekelijks in het water. Ik speel al sinds mijn 6 jaar waterpolo. It’s a way of life. Wat het mij heeft gebracht, is het samenwerken als een team. Met elkaar hetzelfde doel willen behalen, de beste prestatie.


Lef

Waterpolo is natuurlijk een fysieke contactsport. Je neemt met je team risico’s om die felbegeerde eerste plek te behalen. Hier is een dosis lef voor nodig, die ik ook in mijn werk gebruik. Ik wil met elkaar streven naar een uitstekend resultaat.

Marloes  Wielaard

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Ilse Nagtegaal
Ilse Nagtegaal
Klant Contact Specialist

Bij Klant Contact Services ...

Lees het verhaal van Ilse
Terug naar overzicht