Ilse Nagtegaal

Ik werk sinds april 2014 bij Klant Contact Services. Ik ben begonnen als Klant Contact Specialist op telefonie. Daarna ben ik doorgetraind voor e-mail. Ook begeleid ik nieuwe collega’s bij hun werk.

Klant Contact Services

Gestructureerd

In mijn werk ben ik gestructureerd. Dat is ook nodig aangezien je soms moet switchen van e-mail naar telefonie of andersom. Daarnaast ben ik een gevoelsmens. Ik kan me goed inleven in de gesprekken die ik met verzekerden heb.

"Bij Klant Contact Services hangt er altijd een gezellige sfeer en dat maakt het werken prettig. Ook heb ik een team met topcollega’s! En ik vind het erg leuk dat er barbecues en teamuitjes worden georganiseerd."

Lezen

Ik haal mijn plezier uit mijn hobby’s lezen, Netflixen en uitgaan. Doordeweeks vind ik het fijn om na een drukke dag even lekker niks aan m’n hoofd te hebben. Dus dan is lezen echt mijn rustmoment. De laatste tijd maak ik wat meer gebruik van luisterboeken, lekker op de bank met een kop thee, heerlijk!


Warm

Het leuke aan mijn werk vind ik dat elke verzekerde weer anders is. Ook in boeken lees je over verschillende karakters. Iedereen heeft wel een bepaald verhaal. Dat maakt het voor mij boeiend. In mijn werk is het voor mij dan ook een uitdaging om te kijken wat voor soort gesprek of woordkeuze bij elke verschillende beller of e-mailer past.

Ilse Nagtegaal

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Canan Tepeyurt
Canan Tepeyurt
Klant Contact Specialist

Twee dingen zijn voor mij h...

Lees het verhaal van Canan
Terug naar overzicht