Canan Tepeyurt

Eind oktober 2017 ben ik begonnen bij KCS. Ik kwam binnen voor het eindejaarswerk. Als Klant Contact Specialist heb ik te maken met verschillende soorten klanten. Ik probeer hun vragen correct en volledig te beantwoorden. Ook wil ik in ieder gesprek waarde toevoegen.

Klant Contact Services

Gevoelsmens

Ik heb een overmatig empathische vermogen. Ik kan me goed in mensen inleven en probeer altijd mijn best te doen om ze te helpen. Dat je met iedereen tot een leuk gesprek kan komen vind ik het leukst. Of je nu te maken hebt met verschillende karakters, met jonge of oudere mensen. Als je echt contact maakt dan is de ander positief verrast aan het einde van het gesprek.

 

"Twee dingen zijn voor mij het belangrijkst. Dat ik me thuis voel in mijn werk en dat ik met iedereen in het gesprek een klik ervaar. Hierdoor werk ik elke dag met veel plezier bij Klant Contact Services."

Gamen

In mijn vrije tijd vind je mij achter mijn Playstation. Het liefst speel ik FIFA (voetbal) en de series van Call of Duty. Dit wekt veel sensatie bij mij op en je speelt het maar met één doel: WINNEN.


Warm

Ik krijg het letterlijk warm tijdens het gamen. De spanning die het bij me oproept vind ik als gevoelsmens fantastisch. Net als de combinatie van uitdaging, competitie, vermaak, ontspanning en fantasie. Dit alles vind ik ook terug in mijn werk. Dit past gewoon bij mij en dit is ook de reden dat ik zo graag game en als klantadviseur werk.

 

Canan Tepeyurt

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Wim van der Kooy
Wim van der Kooy
Manager Operatie

Ik heb al veel organisaties...

Lees het verhaal van Wim
Terug naar overzicht