Anneke Brouwer

Ik werk al bij KCS vanaf de start, dat is nu in 2014 ongeveer 6 jaar. Als medior Klant Contact Specialist probeer ik verzekerden te helpen met al hun vragen die met hun zorgverzekering te maken hebben. Daarnaast help ik collega’s als ze ergens niet uitkomen.

Klant Contact Services

Verscheidenheid

De verscheidenheid vind ik het leukste gedeelte van mijn werk. Je bent altijd wel bezig met verzekerden en elke verzekerde is anders. De ene persoon is jong en de ander weer oud, elke verzekerde moet je weer anders benaderen. Ik merk dat je mensen blij kan maken met een heel klein dingetje.

"De gemoedelijkheid van collega’s en het helpen van verzekerden spreekt mij aan bij KCS. Je gaat echt een stap verder."

Koken

Mijn grootste hobby’s zijn koken, lezen en, heel simpel, spelletjes spelen op mijn computer of telefoon. Het is een rustpuntje voor mezelf. Met koken probeer ik elke keer een ander soort gerecht uit. Ik heb er plezier in om constant iets anders uit te proberen.


Plezier

Ik moet plezier in mijn werk hebben om het goed uit te kunnen voeren. Zo kan ik de verzekerden ook goed te woord staan. Ik ga nog elke dag met plezier naar mijn werk. Thuis kan ik plezier hebben met verschillende activiteiten, zoals voetbal kijken en op het strand wandelen. Ik heb plezier met de kleine dingen, die maken het leven leuk.

Anneke Brouwer

Klant Contact Services Meer over KCS Werken bij KCS

Meer over KCS Werken bij KCS
Marloes  Wielaard
Marloes Wielaard
Account Manager

De dynamiek van Klant Conta...

Lees het verhaal van Marloes
Terug naar overzicht