Samen doen: voor de klant, de opdrachtgever en met elkaar

Klant Contact Diensten, een zelfstandig onderdeel van Achmea, ondersteunt opdrachtgevers in het aangaan en onderhouden van klantcontact. Van advies tot het op grote schaal verzorgen van inbound of outbound klantcontact via telefonie, e-mail, chat of whatsapp. Door jarenlange kennis en ervaring en de grote betrokkenheid van onze mensen wordt een bijdrage geleverd aan de ontwikkeling en het continu verbeteren van de dienstverlening.

 

Samen werken aan kwaliteit en ontwikkeling in klantcontact zorgt voor een 9+ klantbeleving

Ontwikkelen, groeien, verbeteren en presteren is wat ons de meest aantrekkelijke en juiste partner in klantcontact maakt. Door het inzetten van onze jarenlange ervaring, kennis, kunde en diverse expertises, zorgen wij voor het continu verbeteren van klantcontact. Medewerkers die het samen doen, zich goed voelen, plezier hebben en zich ontwikkelen, zijn oprecht geinteresseerd in anderen én zoeken de verbinding met de klant en met hun collega’s. Met deze manier van werken realiseren wij een 9+ klantbeleving.

Dat doen we samen!

Bij KCD zijn we goed in:

Op flexibele wijze en kostenbewust betrouwbare kwaliteit leveren

Ontmoet onze mensen

Lees hier hun persoonlijke KCD verhaal

Dit is Didier
Dit is Miranda
Dit is Etienne

Werken bij KCD?

Zoek jij een baan in klantcontact? Solliciteer dan direct op onderstaande vacatures: