Onze kracht

Bij Klant Contact Services stimuleren we elkaar om verder te denken dan de initiële klantvraag. Onze medewerkers hebben echt contact met uw klant, voelen zich eigenaar van de vraag, en stellen alles in het werk om deze te beantwoorden. Het menselijke aspect en empathie voert daarbij altijd de boventoon.

Wij investeren in onze medewerkers met een grondige selectieprocedure, een opleidingstraject bij binnenkomst en een periode van bellen onder begeleiding. Onze medewerkers worden getraind en gecoacht op de kwaliteit van hun gesprekken en de doelstellingen die wij met u afspreken.

Wij werken met ervaren teamleiders en een eigen kwaliteitsteam. Zij sturen op resultaat met behulp van Key Performance Indicators zoals Average Handling Time, First Time Resolution en Net Promoter Score.

Diensten

Onze Klant Contact Specialisten beantwoorden klantvragen die binnenkomen via telefoon, e-mail, chat, WhatsApp of andere media. Of zij werken ter ondersteuning van uw salesafdeling of debiteurenbeheer.

Klant Contact Services is een flexibele partner en neemt uw klantcontact geheel of gedeeltelijk van u over. Dit richten wij structureel, tijdelijk of projectmatig voor u in. Wij denken mee over de locatie: dit kan bij u, op een van onze locaties of wij zoeken een geschikte locatie voor u.

Naast het uitbesteden van uw klantcontact bieden wij nog andere ondersteunende diensten. U kunt uw personeel door ons laten trainen om het beste resultaat te behalen met uw huidige bezetting, of wij geven advies naar aanleiding van een quickscan.

Redenen om zaken te doen met Klant Contact Services:

  • Kostenbesparing en budgetrealisatie door flexibiliteit en LEAN methodiek.
  • Verbeteren klantbeleving door empathische en goed opgeleide medewerkers.
  • Focus op kernactiviteiten door kennis en specialisme.
  • Controle en continue verbetering door advies en heldere rapportages.

Neem contact op

Interesse in onze dienstverlening? Bel of mail onze accountmanager: