Ruim 10 jaar ervaring

Klant Contact Services is in 2001 ontstaan uit een jarenlange samenwerking tussen de Achmea-merken Centraal Beheer Achmea, FBTO, Zilveren Kruis Achmea en een facilitair contactcenter. De organisatie richt zich op klantcontact en raakt op deze manier steeds meer vervlochten met Achmea.

Prijswinnende start

Op 1 januari 2006 wordt Klant Contact Services dan ook een 100% dochterorganisatie van Achmea met als doel het klantcontact van de Achmea-merken aan te gaan en te onderhouden. En met succes. De organisatie wint met haar werk voor Achmea namelijk tweemaal de prestigieuze Nationale Contact Center Award, zowel brons als goud.

Nu

Jaarlijks verzorgen wij naast structureel klantcontact via telefonie, e-mail, chat en WhatsApp ook op projectmatige basis klantcontact voor onze opdrachtgevers. Dit doen wij op een van onze eigen locaties of op de locatie van de opdrachtgever. Het betreft zowel inbound- als outbound klantcontact.