Klantenservice

Onze Klant Contact Specialisten staan uw klanten graag te woord of benaderen hen proactief met een gerichte boodschap. Hiervoor hebben zij de beschikking over verschillende kanalen, zoals e-mail, chat of WhatsApp. Wij kennen uw merk en handelen altijd vanuit uw merkbelofte. 

Onze medewerkers hebben echt contact met uw klant, voelen zich eigenaar van de vraag, en stellen alles in het werk om deze te beantwoorden. Het menselijke aspect en empathie voert daarbij altijd de boventoon.

Sales- & Marketingondersteuning

Onze Klant Contact Specialisten zijn getraind in het (bij)verkopen van uw producten of diensten. Zij hebben ervaring in cross- en upsell technieken om te gebruiken bij inkomende klantvragen. Of zij nemen contact op met uw klanten voor een welkomstcall, prolongatiecall of salesgesprek.

Als u meer informatie over bestaande klanten wilt verzamelen, richten wij een team in om uw bestaande data te verrijken. Onze Klant Contact Specialisten kunnen ook prospects bellen om afspraken in te plannen met uw accountmanagers.

Debiteurenbeheer

Hoe minder dagen tussen het moment van de order en de betaling, hoe beter dit is voor de financiële gezondheid van uw bedrijf. Klant Contact Services neemt dit traject van u over of ondersteunt uw huidige debiteurenafdeling bij het nabellen van uw uitstaande facturen.

Neem contact op

Interesse in onze dienstverlening? Bel onze accountmanager: